أوّاب

منتشر شده توسط مصطفوی در

منِ پا در رکابِ سفر آخِرْ…

دلم فرشته شدن می خواهد، بعد از این همه«كَالْأَنْعامِ بَلْ هُمْ أَضَلُّ» بودن.

مگر  جز مکرمین در رکابت هستند؟
یا الهی… من أنتَـــ؟


0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

جای‌بان آواتار

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *