صادقانه می گویم.

منتشر شده توسط مصطفوی در

«گفتند محبت را نشانْ چیست؟گفت: آنکه به نیکویی زیادت نشود و به جفا نقصان نگیرد.»

صادقانه می گویم؛

اگر میخواهمت برای سر به راه شدن است.
برای دیدن لبخند مولایم علی در هنگام دادن جان!
بی تو، جان دادنم در این تلبسوا الحق بالباطل را نمی خواهم.

مولایم دروغ است گر بگویم می خواهمت؛

چون در دل مودة فی القربی دارم؟


0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

جای‌بان آواتار

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *